mandag den 23. januar 2012

hvor er jeg?

dear eskimo.
jeg er her. jeg er her igen. jeg er tilbage, men nok kun for en kort stund. jeg er her, fordi jeg lige nu, har en pause fra alt det, jeg har travlt med. jeg kan lige akkurat nå at trække vejret, og få skrevet lidt ned til dig. måske fortælle dig lidt om, hvad der sker i mit liv. eller i hvert fald forsøge. måske kan du huske, at jeg havde gang i en masse. frivilligt arbejde for ungdommens rødekors. lektiehjælps arbejde, og så også arbejde nede i tøjbutikken. derudover er der selvfølgelig gymnasiet, lektier og også genoptræning. og jeg har nydt det hele efteråret. jeg har nydt at arbejde en masse, have travlt og komme sent i seng hver eneste dag. jeg har nydt til tjene en masse penge, levet fedt med mange tøjkøb, biograf og café ture. og selvfølgelig byture og alkohol. men hen over vinteren, i starten af december vel, kunne jeg mærke, at det hele begyndte at blive lidt for meget. og pludselig meget for meget, her for et stykke tid siden. derfor, så har jeg måtte sige nej, til nogle af de ting, jeg ellers var så glad for. ikke fordi, jeg ikke kan lide dem længere, men fordi jeg bliver nødt til at geare helt ned. dette har betydet et farvel til mit lektiehjælps-arbejde, og det frivillige arbejde er også blevet mere frit. det er ikke hver vagt, hvor jeg møder op. derudover har jeg også fået færre timer i butikken, og det irriterer mig grænseløst, men det er nødvendigt for at jeg kan fungere i hverdagen. og derudover har det også betydet noget af et fravær herinde. men det har nu jo allerede lagt mærke til. som det er nu, har jeg stadig arbejde et par gange om ugen, ellers, så træner jeg og laver lektier, går i skole. og har fritid. for første gang i lang tid føler jeg faktisk, at jeg har en smule fritid. ikke meget, men mere end før. det er sådan tingene ser ud nu, og hvis jeg stadig ikke får mere overskud og lyst til at stå op om morgenen, så kræver det måske yderligere nedskæringer, det vil jeg dog ikke bekymre mig om endnu.
derfor, så vil jeg stadig holde fast i, at jeg ikke har sagt farvel til dig. bare på gensyn. forhåbentlig kan jeg komme tilbage, og alt kan blive som det var før. men lige nu, så er det mig, der er vigtigst!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: