torsdag den 5. januar 2012

status?

dear eskimo.
jeg overvejer, hvor lang tid, tingene skal være sådan her. hvor lang tid, jeg skal have det på denne måde? for jeg er træt af det, men jeg kan ikke se nogen vej ud. intet lys for enden af tunnelen. kun nedtrykthed, og et ønske om at grave en hule og gemme mig der. jeg har ikke lyst til at være ude blandt andre, at være social. jeg har ikke lyst til at stå op eller gå i seng. lektier er en uoverskuelig opgave, der koster mange forgæves tårer. forgæves fordi, de alligevel ikke bliver lavet. jeg forsøger konstant at holde sammen på mig selv, men hvordan kan man blive ved med at holde sammen på noget, der falder fra hinanden?


love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: