lørdag den 8. oktober 2011

relationer.



dear eskimo.
jeg tilbragte som sagt sidste fredag på skadestuen, og der sad jeg og læste i et blad, mener det var Costume. i bladet var der en artikel om det danske band Oh Land, der efterhånden har fået meget succes i udlandet. jeg hører ofte Oh Land, men kendte ikke sangen "Break The Chain" før jeg læste den artikel. forsangeren i Oh Land, Nanna, var oprindelig balletdanser. hun fik en rygskade og fik derefter at vide, at hun aldrig kom til at danse igen. ud fra den oplevelse, har hun skrevet sangen. det er lang siden, jeg har hørt en sang, jeg kan relatere så meget til. så her får du den. nyd den, elsk den, og tænk over den.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: