fredag den 7. oktober 2011

tankestrøm.


dear eskimo.
jeg er sikker på, at alle er imod mig idag. venlige sjæle har skumle bagtanker, og intet er gratis. intet hjælp er givet med glæde, og ingen gør noget, uden at ville have noget igen. træerne fortæller alle om de ting, jeg visker til dem, og blæsten fortæller regnen om mine fejltrin. verden er ude på at gøre det af med mig, at knække mig, og jeg føler mig som ene mand, ladt alene tilbage. en enmandshær, kun bestående af mig. jeg har kun et skjold, så det bruger jeg flittigt. med mod resten af verden, er det ikke til meget nytte.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: