torsdag den 13. oktober 2011

1310.

dear eskimo. 
er du klar over, at ferien er lige rundt om hjørnet? man kan næsten smage den, hvis man rækker armene frem, vil man højst sandsynligt næsten kunne gribe fat i den. men også kun næsten. der er lige en dag endnu. fredag. 8.05-15.10. dagen imorgen virker lige nu uudholdelig lang, men når man tænker på, hvad der kommer bagefter? tjo. så skal det hele nok gå alligevel. jeg kan se frem til en hel uge, men stort set ingen lektier, og bare afslapning. og det bliver rart, endelig at kunne stresse helt ned, koble fra, og bare være mig selv, når jeg har brug for det. måske er det derfor, at er lidt mere positiv end jeg normalt er for tiden? fordi jeg ved, at lige der foran mig, der venter en hel uges fri. det bliver første gang, siden jeg startede på gym, at jeg føler, jeg rent faktisk kan slappe af.
jeg har desværre både en matematikaflevering og en fysikrapport til imorgen. elsker det. eller noget. jeg er efterhånden ved at være godt træt af de afleveringer. især den faste matematikopgave, der altid skal laves til fredag. jeg er ikke en mester til matematik, og jeg bliver irriteret, når jeg gang på gang kan åbne min matematikbog, og sådan ingenting forstå. afleveringerne tager generelt stort set alt min tid, synes jeg, og det gik op for mig forleden dag, at jeg ikke har været nede i byen, hvor det ikke var fordi, jeg skulle arbejde, siden jeg startede på gymnasiet, så derfor skal jeg en smut ned i byen med min dejlige søde mor om lidt.


love.

1 kommentar:

  1. Hvor er du smuk, Nanna :-)
    Ferie er altid lige til at overkomme, men træls med matematikken..

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: