lørdag den 20. august 2011

stress.

dear eskimo.
mit døgn er blevet kortere. jeg er overbevist om, at der lige har været en eller anden ond trold i mit liv, som har fjernet et par timer. der er i hvert fald ikke tid nok til noget som helst, og jeg føler, at jeg konstant er bagud. hver dag er der ting, jeg simpelthen ikke når, fordi der bare ikke er tid nok. og jeg hader det. desværre er eskimoen en af dem. du er en af dem. jeg at travlt med gymnasiet, fordi det hele er så nyt. jeg er udmattet når jeg kommer hjem, bare af at være social HELE tiden. fordi jeg gerne vil passe ind. jeg vil ikke være den i klassen, der sidder ensomt tilbage efter introforløbet. det må bare ikke ske. jeg har set frem til weekenden hele ugen, glædet mig til, for en gang skyld at have tid til dig, til alle de ting, jeg ikke kan nå i løbet af ugen.
forhåbentlig bliver det bedre på et tidspunkt. forhåbentlig bliver det nemmere, og jeg vil igen få en følelse af, at det er mig, der styrer mit liv, og ikke mit liv der styrer mig.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: