onsdag den 31. august 2011

"hende med bloggen..."

dear eskimo.
nu har jeg jo haft dig i rigtig lang tid efterhånden. og jeg er glad for dig, det er jeg! flere af mine venner kender til dig, og det har jeg det godt med. jeg elsker at få af vide, at jeg har skrevet noget til dig, der rører andre, som andre har brugt tid på at tænke over. det er jo det, der er formålet med dig. jeg fortalte om dig, i min gamle klasse, og folk var rigtig positive. men nu hedder min klasse bare ikke 10G længere, men 1.C... og hvad synes 1.C mon om dig? vil de kunne lide dig, vil de synes, du er fjollet? jeg har endnu ikke fortalt dem om dig, for jeg ved ærlig talt ikke, om det er en god idé. ikke fordi jeg ikke er stolt af dig, for det er jeg. jeg er meget stolt. jeg har dog især Emma fra Shakerzone´s oplevelser i baghovedet. jeg kan huske, hvordan hun fortalte om, at hun, efter hun startede på gymnasiet, var blevet gjort til grin, og stemplet som "hende pigen med bloggen"... og det har jeg da ikke lyst til! jeg elsker dig, ja, og du er en stor del af mit liv, kære eskimo-barn, men jeg er også så meget andet end bare en pige med en blog. jeg kender flere der blogger, og som jævnligt deler deres blogge på facebook, men som jeg tidligere har skrevet, så har jeg ikke lyst til at gøre dette. jeg har ikke brug for, at alle mennesker følger med i dig. jeg har ikke brug for vise den frem, fordi jeg er så meget mere, end bare ejeren af dig. fair nok, hvis andre har lyst til det, men det har jeg ikke.
jeg føler, at det at blogge er blevet lidt "mainstream". jeg kan blive irriteret, når andre gør grin med det at blogge, for jeg går altså meget op i det. jeg går meget op i dig! og jeg har ikke lyst til at miste interessen, bare fordi min nye klasse ikke kan lide dig.
at poste nye indlæg herinde er en interesse. noget jeg godt kan lide. det er ikke noget, jeg burde gemme væk. men hvis jeg nu var brøndby-fan, og hele min klasse var hardcore fck-fans, ville jeg så også gå og råbe højt omkring det? jeg tvivler.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: