torsdag den 1. september 2011

en fantastisk kommentar.

´"Kære Nanna,

jeg har givet dig en blogaward. Simpelthen fordi du er et noget så stærkt og ærligt menneske. Du inspirerer mig på en eller anden underlig måde, du er dig selv, og derfor skal du vide, at du er helt speciel, og at jeg er dig evigt taknemmelig for alle dine skriblerier, der gang på gang har fået mig til at tænke. Jeg ved det ikke, men jeg kunne godt forestille mig, at du er sådan en, der ikke forstår det der med blogawards. Det gør jeg ikke helt selv, men alligevel skal du have den. Tænk på det som en kæmpe ros, et kompliment.
(http://millarikke.blogspot.com/2011/08/blog-awards.html)
Tak, Nanna. Fordi du er den, du er.
Millarikke. "

nej, jeg fatter absolut intet, når det kommer til blogawards, men det der, det reddede lige min aften. jeg ved godt, at jeg måske ikke altid er så god til at svare på alle jeres dejlige kommentare, kære læsere, men jeg læser dem alle, og de betyder rigtig meget for mig.

love.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: