mandag den 1. august 2011

0108.

dear eskimo.
long time, no see.
fredericia koger, og har efterhånden gjort det et par dage nu. jeg elsker det! jeg har altid elsket varme, elsket solen og godt vejr. sommeren påvirker helt sikkert mit humør i den gode retning, så lige for tiden, der forsøger jeg at undgå at tænke på, at det altså snart er skoletid igen. idag har jeg arbejdet, men ellers bruger jeg det meste af min tid i solen, enten alene, eller med de dejlige mennesker i mit liv. næsten hver morgen står den på morgentræning, og når jeg ikke lige er på stranden, eller noget andet, så tilbringer jeg tiden i en anden verden, der kom med posten for en uges tid siden!
lige for tiden, der kører tingene bare. fuld fart på, en masse aftaler og ting jeg skal deltage i. engang imellem, så kunne jeg faktisk godt bruge et par timer mere i døgnet, så jeg også selv lige kunne nå at trække vejret. sådan har jeg det nemlig. som hvis jeg gik rundt, og konstant holdt vejret. men jeg nyder det. jeg nyder det hele!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: