torsdag den 7. juli 2011

summertime.


dear eskimo.
nyder du sommeren og det gode vejr? det gør jeg. jeg skulle egentlig have været på arbejde idag, men der var intet at lave, så jeg fik fri. derfor, så har jeg faktisk bare brugt det meste af eftermiddagen udendørs i solen. jeg elsker varmen. elsker solen. mine forældre plejer altid at joke med, at jeg burde flytte til et varmt land, når jeg bliver ældre, for jeg elsker elsker elsker virkelig varmen. jeg elsker det, St kunne ligge udenfor, med en god bog eller noget godt musik, og ellers bare lave ingenting. jeg elsker den glæde, solens stråler fylder mig med. en boblende følelse indeni. når solen skinner, er der ingen monstre eller onde fantasivæsner. der er kun smukke blomsterenge, englestøv og smagen af nyplukkede jordbær. solens stråler bringer en lethed og glæde, der ikke er til at sætte præcise ord på. jeg er bare så.. glad? boblende af glæde.
har du det også sådan?

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: