mandag den 27. juni 2011

2706.

dear eskimo.
jeg ved ikke, hvad jeg skal fortælle dig for tiden, for umiddelbart vil jeg sige, at der intet sker i mit liv. slet ingenting. men det er rent faktisk løgn.
imorgen skal jeg starte min dag med morgentræning, derefter en smut ned på arbejdet og få nye vagt-tider, så ned og snakke med forsikringen om mine operationer, dernæst ud og plukke jordbær.
jeg ved bare ikke, om det er så relevant for dig? men, jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg var oppe til mit sidste tjek i horsens idag. jeg har nu fået grønt lys for igen at arbejde, og så ellers begynde at træne mere og mere. håndbolden bliver først til oktober, men det er egentlig også ret ok. jeg træner næsten hver dag, og jeg var virkelig virkelig savnet det. men det ved du jo. det hele går egentlig meget godt, men mine konstante humørsvigninger og træthed gør det svært. jeg er bare virkelig virkelig udmattet, men forhåbentlig vender det. det skal det gøre.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: