onsdag den 18. maj 2011

tak tak tak for spørgsmålene på formspring. jeg forsøger at samle dem og besvare dem, så der ikke går for tid, fra du har stillet mig et spørgsmål, til du får et svar. spørgsmålene denne gang:

Nanna Bannanna. Jeg savner et sted hvor jeg kan give dig ris/ros til din blog. Jeg har tit tænkt på ting der kunne være super fede til din blog, som bare ville gøre den endnu mere awsome. Er det her vi skal smide risen og rosen? Eller? .. Hilsen hende, so
- ej, jeg er ked af, at det sidste af din besked ikke kom med. men ja, hvis du, eller nogen andre har noget på hjerte, ang. min blog, så er det nemmest bare at skrive en besked til mig på formspring! (-:
 
Beskriv den bedste dag i dit liv - hvorfor var det den bedste? :)
- den bedste dag i mit liv... det har nok været den dag, jeg mødte hans lindberg, tror jeg? eller måske den dag, jeg har i hamburg og se håndbold. jeg kan ikke vælge mellem de to.. begge dage er dage, hvor en stor drøm er gået i opfyldelse for mig. derfor er det de bedste dage i mit liv. :-)
 

giv mig så den æblekageopskrift! grrr
- jeg har stadig ikke forstået det der, med den æblekageopskrift....


hvorfor er vi eskimoer, os læsere? hvorfor ikke indianere? hihi.
- for et års tid siden, læste jeg lidt omkring bandet "the ting tings". jeg fandt ud af, at de tidligere har haft et band, der hed "dear eskimo", og lige siden, har det navn bare hængt ved. samtidig, så havde jeg længe følt, at jeg ikke rigtig havde nogen at skrive til. det har jeg så nu. nemlig jer, eskimoerne. så har jeg i hvert fald sat navn på jer! "dear eskimo" har derudover også en personlig betydning for mig, da navnet minder mig om en bestemt person. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: