onsdag den 18. maj 2011

Tålmodighed er en dyd, som jeg forsøger at beherske....

Dear eskimo.
Jeg har det godt. Men jeg vil have mere. Sådan er det altid. Jeg har aldrig nok, i det jeg har... Det er ok, men ikke super. Jeg er tålmodig, men alligevel så fandens utålmodig. I stedet for at sætte mig ned og trække vejret dybt, så er jeg konstant på jagt efter noget, der er bedre. Men, hvad nu hvis der ikke findes noget bedre? Hvornår ved jeg, hvornår nok er nok, og jeg er nået max? I stedet for at være glad for det jeg har, det jeg har opnået, så har jeg travlt med at komme videre til noget bedre..
Men hvad nu hvis græsset på den anden side ikke er grønt, men helt vissent..?

Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: