søndag den 15. maj 2011

Nye tider venter..

Dear eskimo.
Det her, det har været undervejs længe, kan jeg fortælle dig! Det startede med bloggens navn, men jeg kan fortælle, at der kommer til at ske større ændringer i nærmeste fremtid.. "grunden?" tænker du måske, og grunden er simpelthen, at jeg føler mig anderledes. Jeg føler, at jeg har ændret mig meget på det sidste, og at bloggen ikke længere afspejler mig. Det er jo ikke meningen! Jeg håber at du tager godt imod ændringerne, og at du acceptere, at jeg bliver nødt til at gøre dette. Både for bloggens overlevelse, men også for mig selv.

Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: