mandag den 16. maj 2011

tillykke.

nogengange, så savner jeg dig sindssygt. du vil altid være noget helt specielt. noget jeg vil huske, minder jeg vil gemme dybt i mit hjerte, hvor ingen andre ken nå dem og tage dem fra mig. men du er ok. du har det godt. du er glad og omgivet af nye gode venner. det er jeg glad for. selvom det ikke hedder "os mod resten af verden" mere, så skal vi nok klare os. du skal nok klare dig. du får et awesome liv, og kommer til afghanistan, holland og usa, og hvor du ellers ville hen, det er jég sikker på! du skal nok få opfyldt dine drømme, og jeg vil stå i baggrunden og heppe på dig. for det er sådan noget, rigtige venner gør. tak fordi jeg måtte være en del af dit liv!
tillykke med fødselsdagen.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: