tirsdag den 19. april 2011

R.I.P Malene Bentsen

nogen gange, så er livet så forfærdelig uretfærdigt. jeg havde, ligesom mange mange andre håbet og bedt til, at hun ville vågne igen. både for hendes egen skyld, for hendes families og for hendes datters. jeg er tom for ord, og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor hurtigt et liv kan ændre sig. hvor hurtigt man kan gå fra at være lykkelig, at en hel familie kan få fra at være lykkelig, til at opleve sådan noget. hvor hårdt med må være for dem, det kan jeg kun forsøge og forestille mig, og alligevel, så tror jeg aldrig, at jeg kommer i nærheden af, at føle det, som familien føler lige nu. det er forfærdeligt.
jeg er sikker på, at i nok skal komme igennem det her sammen, for det ved jeg i kan. malene vil altid leve videre i jeres hjerter. det gør mig så utrolig glad, når jeg ser, hvor mange folk der er rent faktisk tænker på jer i denne svære tid. du skal vide karina, at vi alle elsker dig utrolig højt. dine venner, din klasse, dine piger, og mig, vi støtter dig, vi griber dig og vi er her for dig, indtil du selv siger stop. du er en fantastisk pige, som jeg er utrolig glad for at have mødt. din glæde smitter af på alle omkring dig, og du tænker altid på andre. du er en veninde i verdensklasse og et fantastisk familiemedlem, det er jeg sikker på! malene kunne ikke have ønsket sig en bedre søster end dig, og jeg er sikker på, at hun er stolt over, hvordan du har tacklet det hele. jeg er sikker på, at hun ville være blevet rørt over, hvordan du hele tiden har holdt modet opppe, og bedt for hende. jeg er sikker på, at malene var en ligeså fantastisk person som dig, og sådanne personer, dem findes der ikke mange af i verden. nu er der en færre..
hvil i fred, malene. vi tænker på dig!

1 kommentar:

  1. R.I.P Malene..Kendte hende ikke men man kan føle at såret ikke gider at hele ;(

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: