onsdag den 20. april 2011

positivitet er vejen frem.

dear eskimo.
idag, der vil jeg sætte mig ud i solen, og bare nyde den fantastiske verden. jeg vil glemme alt om den, sikkert vildt awesome elevfest, alle de andre var til igår, som jeg ikke kunne deltage i. jeg vil sende Malene en tanke og sige tak for det gode vejr. jeg vil forsøge at huske på, hvorfor det nu lige er, at jeg har valgt at ofre to år af mit liv på mine ben. jeg vil forsøge at huske på, at det går fremad. også selvom jeg, lige om lidt når jeg svinger benene ud over sengekanten, vil have ondt. jeg skal huske på, at tingene bliver bedre, at det hele går fremad, og at jeg, om en måneds tid, har taget de allersidste skridt med krykkerne.

sidst men ikke mindst, så skal jeg huske på, at svaret fra min læge var "måske". ikke nej, men "måske".

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: