mandag den 4. april 2011

Jeg vil lige starte med at sige, at det ikke er Nanna, der skriver. Jeg er hendes veninde, som har lovet at skrive et indlæg herinde, da hun blev opereret tidligere i dag og derfor ikke blogger i et stykke tid. But don't worry! Hun kommer snart tilbage, og hun savner bloggen, skulle jeg hilse og sige!

Og så vil jeg lige fortælle, at Nanna nok er den dejligste Nanna på hele jorden. Jeg elsker dig! Du er for dejlig. Jeg ved ikke, hvordan det her kommer til at se ud, for jeg har aldrig skrevet sådan et indlæg før, men jeg ville da godt give det en chance, nu når hun spurgte så pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: