lørdag den 2. april 2011

til jer der ikke har en bedste veninde: er der en i føler er jeres bedsteveninde, men hvor det ikke er gengældt? hvis ja, hvem?

som sagt, så har jeg ikke nogen bedste veninde. det har jeg ikke fordi, at jeg mener, at alle mine venner er mine bedste veninder. ellers, så ville jeg ikke være venner med dem? jeg har en veninde som jeg elsker at tage i hallen med. hun er min bedste veninde til det. jeg har en veninde jeg elsker at se film med. hun er min bedste veninde til det. osv osv. alle mine veninder er "bedst" til noget forskelligt. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: