lørdag den 9. april 2011

survival of the fittest.

ÅH KÆRE VENNER, HVOR HAR JEG ALTSÅ SAVNET JER!

ja, jeg har så! som søde dejlige Karina forklarede jer, så blev jeg opereret i mandags, og jeg har derfor være helt væk fra bloggen, men jeg har savnet jer, det må jeg sige! selvom det er ved at være en uge siden nu, så har jeg absolut intet at fortælle jer. jeg har nemlig ikke rigtig lavet noget. jeg har bare været hjemme fra skole, og ligget og set en masse tv og læst en smule. jeg har også ædt en hel masse piller, men det er heldigvis ikke helt så slemt mere. kun en 8 stykker om dagen.. i onsdags var de dejlige piger og besøge mig, og jeg har også fået skiftet min forbinding.. jeg skal nok spare jer for billederne, men jeg kan fortælle, at jeg har grøn tråd i mit ben. lidt sejt alligevel! igår var jeg i bad! idag har jeg været en tur udenfor i solen, og om lidt vil jeg forsøge at rense bare en smule af det gule stads af, som de har smurt på mit ben. min dyne, mine bukser, mine strømper, alt er gult! møg irriterende.
men altså, mit liv er ikke specielt spændende, og jeg har ikke så meget overskud til at få blogget, da jeg jo mest bare ligger ned. det gør stadig ok ondt at have mit ben nedad, så i må altså lige bære over med mig. ligenu ser jeg ekstremt frem til at få fjernet trådene på næste mandag, og komme igang med genoptræning, og så selvfølgelig også at komme i skole igen på tirsdag, også selvom det bliver lidt hårdt. en af mine forældre har haft fri hver dag, mens jeg har ligget herhjemme, men i næste uge, der skal jeg selv gøre mig klar til skole. bare lige for at orientere, så ligger badeværelset er i kælderen, og mit eget værelse med mit spejl og tøj er på 1.sal. og jeg kan ikke komme op og ned af vores trapper.. jeg har ikke rigtig nogen idé om hvordan jeg skal få fixet den... derudover, så har jeg ingen hænder, da de jo er fuldt optaget af krykkerne... jeg må hellere stå op i god tid!!

jeg håber at i har det godt derude, at i nyder sommervejret, og at i savner mig lige så meget, som jeg savner jer. jeg ved ikke helt hvornår i kommer til at høre mere fra mig, men jeg tænker rigtig meget på jer, og jeg lover, at jeg vil forsøge at finde en smule tid til jer, bare engang imellem!

love.

2 kommentarer:

  1. dejligt, du er tilbage, og at det er gået så godt! :-)

    SvarSlet
  2. Godt at høre, at du er okay! :)

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: