lørdag den 19. marts 2011

nogen der har set mit værelse?

hey you! jeg kom ind på mit værelseher til morgen, og for at være helt ærlig, så troede jeg virkelig, at jeg var gået forkert! jeg ved ikke hvad det ligner derinde. jeg har sat mig ned i stuen nu, for jeg kan slet ikke holde ud at være deroppe. normalt, så er jeg faktisk ok god til at rydde op, det er i hvert fald længe siden, at det har set ud som det gør nu. jeg lever konstant i organiseret rod, men det her, det kan jeg simpelthen ikke holde ud. man skulle tro, at jordskælvet i Japan også lige havde besluttet sig for at tage en tur forbi mit værelse. hold da op. problemet er så bare, at det der med at rydde op, det ikke lige er mig. jeg synes det er vildt kedeligt, og jeg udsætter det derfor helst.. nu tror jeg bare ikke at den går meget længere. men ikke idag. imorgen. imorgen... som om! et af problemerne kan også være, at jeg slet ikke sover på mit værelse for tiden, og derfor er jeg der stort set kun, når jeg skal gøre mig klar om morgenen. derfor, så får alting lov at ligge. og jeg mener virkelig ALT! jeg finder stadig ting i rodet, jeg ikke anede at jeg ejede, eller jeg ikke kan huske, jeg har brugt den seneste måned. det er helt crazy. jeg er bange for, at der en dag vokser et monster ud. et rode-monster. føj da! men, jeg har lovet min mor, at jeg nok skal få ryddet op og gjort ordentlig rent inden operationen, så mine forældre kan hente ting til míg, uden at de behøver at kravle gennem bjerge af ting og sager, nullermænd og kattehår. så, indenfor de næste to uger, der skal jeg altså gøre rent. det skal jeg altså! men ikke idag.. jeg gør det bare imorgen......

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: