fredag den 18. marts 2011

fuuuuck jer! paphoveder.

ok, venner? nu kan det simpelthen være nok. jeg er så monster sur og vred på H&M lige nu. de er bare nogle paphoveder. altså! jeg havde købt den her hvide, ret awesome trøje for et stykke tid siden, men så gik den i stykker efter jeg vaskede den. da den var tør var der kommet nogle huller i den, men jeg kunne jo ikke rigtig gøre noget, da jeg allerede havde vasket den. derfor blev jeg enig med min mor om, at jeg bare skulle købe en ny. det gør jeg så, og gæt hvad jeg så opdagede efter at jeg havde vasket den første gang... ET HUL?! derfor så smuttede jeg ned i H&M idag for at klage over det. som jeg på forhånd vidste, så ville de ikke tage imod den, da H&M's netbutik åbenbart ikke har noget at gøre med deres fysiske butikker. nu skal jeg derfor sende den over til H&M, for at de kan kigge på den, og så håbe, at de vil give mig penge tilbage. fuck, jeg koger. jeg kan ikke forstå, at man kan købe to trøjer, der begge går i stykker, og så igen skulle af med porto for at få pengene tilbage for den ene. hvis jeg da overhovedet får nogen penge. jeg tror snart jeg boykotter H&M.. i hvert fald for et stykke tid.......

fuck jer, H&M!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: