lørdag den 26. marts 2011

er der VM?

hello you!

jeg ville lige fortælle jer om et rigtig vigtigt event, der finde sted i DK lige for tiden. i ved det sikkert ikke, men vi er faktisk vært for et verdensmesterskab lige nu! nemlig VM i curling! dette fantastiske event foregår i Esbjerg, og jeg synes slet ikke, at det har fået den fortjente opmærksomhed. derfor ville jeg lige informere jer ydeligere om dette samlingspunkt i verdensklasse:

det er det 33. VM i curling for kvinder gennem tiden, og det er faktisk første gang, at Danmark er vært. der er 12 deltagende hold, men selvfølgelig kun 1 vinder. Danmark skal spille om bronze, efter et nederlag til Canada, hvor spillerne - ifølge tv2, havde svært ved at holde tårerne tilbage. og det forstår man da godt!

hele curlingfesten slutter den 27. marts, og det er altså imorgen! så nu må vi lige stramme op, og komme til Esbjerg og støtte vores curling-hold altså!? jeg mener, det er jo ikke fedt at have fået en curling-hal, og så ikke kunne fylde den op, vel? nu må vi lige komme ind i kampen. vi er trods alt værtsnationen. jeg foreslår at vi alle medbringer koste og curling-sten, (propper fra badekar kan også bruges.. de ligner faktisk lidt.. på en god dag i hvert fald?) og så selvfølgelig masser af bannere! og truthorn, trommer og alt muligt!
jeg mener, hvem elsker ikke at se curling? sådan en sen aften på eurosport, når man ikke kan sove? det er lige før at det er bedre en dart og billiard..

se, selv kronprinsen var der?? vigtigt vigtigt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: