lørdag den 26. marts 2011

30 Day Song Challenge??

kan i huske, at jeg for et stykke tid siden fortalte, at jeg gerne ville dele noget mere musik med jer? jeg synes, at det er alt for sjældent, at i får noget lækkert musik, også selvom jeg er blevet bedre til at dele med jer. men, så faldt jeg over denne her: 30 Day Song Challenge, og så tænkte jeg, at den ville jeg da lige gå igang med. jeg ved godt, at den nok er mere beregnet til facebook, men what the hell, jeg er jo alligevel lidt af en crimerider! enjoy!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: