fredag den 15. oktober 2010

dag 2; mit blognavn..

haha, da jeg læste om dagens challenge, kunne jeg ikke lade være med at grine.. for, min blogs navn; nannafinch, det burde ligesom give selv sig, hvad det betyder. jeg hedder Nanna Finch, og da det er min blog, så er bloggens navn selvfølgelig; nannafinch.

noget andet, som er lidt mere mærkeligt ved min blog, er måske de ord, der er knyttet til min blog;
jeg har været. jeg var. jeg er. ..:

med dette mener jeg, at jeg her på min blog fortæller om mig selv. jeg fortæller om mit liv, min hverdag og mine tanker. jeg fortæller derfor om mig, både som jeg har været, og som jeg var, men også som jeg er. jeg har samtidig en politik om, at jeg ikke sletter indlæg, også selvom jeg har skrevet nogle indlæg, for meget længe siden, som jeg synes er en smule platte. men, disse indlæg, de er også en del af mig, en del af det jeg var, og det jeg har været. det kan jeg ikke løbe fra..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: