søndag den 17. oktober 2010

dag 3/4; hvad har jeg lavet, og et billede.

ja, idag er min blog-challenge altså slået sammen.. dag 3, (dvs. igår) skulle jeg fortælle om, hvad jeg havde lavet i løbet af dagen. jeg tænkte, at det ville være smartest at skrive om aftenen, når dagen næsten var gået, men der var jeg slet ikke hjemme.. så, her kommer altså hvad jeg lavede igår..:

jeg sov længe og nød, at jeg har ferie. ellers, så lavede jeg faktisk ikke rigtig noget i løbet af dagen, jeg tullede mest bare rundt, gjorde en smule rent, og ryddede lidt op. om aftenen var jeg til min morfars fødselsdag, hvilket var... ja, som familiefødselsdage nu er! (;
jeg var først hjemme 23.30-00.00, og derefter tog jeg over til en, der hedder christoffer, hvor der var fest.. derfor, så nåede jeg slet ikke at skrive igår.. jeg tænkte, at jeg bare ville være derovre en times tid, men, jeg havde det super hyggeligt, hvilket bringer os videre til dagens challenge, nemlig et billedet jeg har taget:


ja, dette billede er taget i nat.. eller, i morges, da jeg endelig kom hjem i seng.. så, den ene time, endte altså med at blive til 5.. hovsa. men, jeg var i super godt selskab og hyggede mig, det er vel det vigtigste, ikke? (:

forresten, så staves "selskab" altså uden V.. det hedder ikke "selvskab". undskyld det sure opstød, men der er bare så mange der ikke kan stave til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: