torsdag den 14. oktober 2010

dag 1; billede af mig selv & 5 facts.

jeg kan se, at der er super mange der deltager i denne her blog-challenge, og jeg tænkte, da jeg for tiden virkelig har svært ved at finde inspiration (og tid!) til at få skrevet nogle gode indlæg, vil jeg også være med. så, her er så den første:

dag 1; et billede af dig selv taget for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv:

1. jeg ELSKER mandler, og spiser ret mange!
2. jeg kan godt lide at se Grand Designs på tv3PULS.
3. jeg ser ikke så meget fjernsyn mere, som jeg gjorde engang.
4. min yndlingsduft er duften af hal eller harpiks.
5. jeg er B-menneske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: