tirsdag den 28. september 2010

an ordinary tuesday.


åh, hvilken træthed. jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det er muligt, når jeg gik i seng kl. 22.00, og stod op kl. 9.00, men jeg var i hvert fald ved at falde i søvn midt i min fysiklærers lille foredrag om bølger, hvilket gjorde, at jeg ikke rigtig fik hørt hvad han sagde. flot nanna. rigtig flot. jeg var også fraværende i sidste fysik-time, så den der fysikrapport, den er en smule tom. heldigvis er der 14 dage til vi skal aflevere, så mon ikke jeg kan nå at få mixet et eller andet sammen? det er en periode med ikke så mange lektier lige nu, så det burde være muligt.. (og alligevel ved jeg, at jeg stadig, 2 dage før den skal afleveres, sidder og kigger på det komme dokument og tænker; fuck. fuuuuuck...!) heldigvis havde vi to timers musik idag, og det gør bare dagen meget bedre, og så den detalje, at jeg blev kørt i skole idag, så jeg ikke behøvede at tage hjemmefra med bussen kl.9.45, en hel time før jeg skal møde, det gør også dagen en smule bedre!
efter skole fik jeg lige stiftet bekendskab med sunset's burger. ikke godt for min påståede sunde livsstil, men super godt, når man er super deprimeret over fysikrapporter. mums! senere står den heldigivis på træning, hvilket hjælper lidt på min samvittighed, men først skal der lige bages muffins til kontaktholdet. det er min tur til´at have kage med, så mutti er lige ovre og handle for mig, mens jeg slapper af på sofaen. hun er faktisk lidt muggen idag. mutti. måske var det fordi min lillebror og jeg har taget hul på hendes pose med mandler, uden at fortælle hende det, spist hendes pølsehorn, og spildt ost i ovnen, da vi lavede mad i weekenden. ups..
håber I har haft en god dag, venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: