onsdag den 29. september 2010

Amalies Verden.

""Hvis hun kvajer sig om lidt, så har hun kvajet sig på landsdækkende tv. Men det har hun jo gjort før.. - Amalies mor.
det er da godt, at hendes mor endelig har fattet det, når nu det samme åbenbart ikke er sket for Amalie. men, det ender vel bare med at hun "skyder sig selv i hovedet", eller "får en over balden".. bare for at sige det rigtig 'Amalie-style!
åh, ja, jeg har valgt at bruge en hel time af mit liv på, at se Amalies Verden, og jeg morede mig! for at være helt ærlig, så ville jeg hellere have flere sæsoner af Amalies Verden, for gud, hvor er det da bare underholdende fjernsyn. det sjoveste er næsten, at det ikke engang er skuespil. hun er bare dum.. ak, ja.!
"Det er her politikerne er. Først troede jeg, det var de kongelige.. men jeg ved faktisk slet ikke hvor de kongelige er henne.. eller politikerne. Jeg ser jo ikke så meget tv’avisen.."
hahahahahahahhahahahahahhahaahhahah! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: