torsdag den 23. september 2010

how nice!

hej, jeg hedder Nanna, og jeg har helt sikkert været paparazzi i mit sidste liv!

ej, men venner, det er da lidt vildt det her..
i tirsdags, da jeg var med mit valgfagshold i Århus, skulle vi lige ind på en café og have en kop kakao..
og hvem står så foran mig i køen??

METTE MELGAARD!



- og, så idag, på vej hjem fra træning, der gik jeg igennem banegården, som jeg altid gør, for at komme om til bussen.. og hvem står så udenfor?

SIMON TALBOT!

HOW NICE!

3 kommentarer:

  1. Hvor skønt ;-) Jeg har virkelig aldrig set nogle "berømte" folk. Du er velkommen til at følge min blog<3

    http://www.julia-louise.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nice at du lige så nogle kendte! ;P
    ---
    Præcis, et 7-tal er en virkelig bred karakter. Det er også den karakter de fleste får. Jeg tænker bare at det er "godt" :D

    SvarSlet
  3. hahah, jeg kan så tilføje, at Rune Klan var en tur forbi vores burgerking i fredags.. det begynder at blive en smule skræmmende! ;D

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: