mandag den 20. september 2010

check.

jeg var på horsens sygehus idag, og få tjekket mit ben. jeg var ved at blive ret nervøs, for synes ikke helt at det gik som jeg ville have det. han scannede det ar, der er blevet åbnet flere gange, og viste mig, at der altså ikke var noget galt, andet end at arvævet er blevet ret tykt, og det derfor tager lang tid, før huden bliver normal igen. han kunne ikke fortælle mig, om jeg nogensinde vil holde op med at være følelsesløs omkring arret, men han sagde til gengæld, at overbelastningen af nerverne ville forsvinde, men at jeg nok skulle forvente, at foden og benet kunne finde på at hæve, op til et HELT år efter operationen. hm.
men, alt i alt, kun gode nyheder, så det var en dejlig fornemmelse, at kunne træde ud af indgangshallen med gode nyheder. det er ikke sket så tit!

idag hader jeg regnvejret, men elsker at vi skal på Aros imorgen. yay!


forresten, så er horsens sygehus faktisk det eneste sygehus jeg nogensinde har været på, hvor der slet ikke lugter af sygehus? det er faktisk ret mystisk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: