lørdag den 12. juni 2010

jeg var lige ved at dø lige før. bogstavelig talt! min ipod besluttede sig for, at strejke. simpelthen. hvorfor ved jeg ikke, men det var i hvert fald fuldstændig umuligt at få liv i den. jeg forudså straks alle de forfærdelige ting, dette medførte. jeg har lige afleveret mine høretelefoner til min telefon til reperation, og jeg bad ikke om at låne et sæt. det gjorde jeg nemlig fordi, at jeg jo havde min ipod. og, tænk nu, hvis jeg ikke fik den med på ferie?! ja, bare min sidste træning på tirsdag, eller køreturen til horsens på onsdag ville være ødelagt uden musik. ja, jeg indrømmer det, jeg er afhængig!
men heldigvis, fik jeg på mystisk vis liv i den igen, med hjælp fra apples online support.. tak apple, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: