lørdag den 12. juni 2010

så var jeg forresten også lige en tur nede i byen idag, på vej hjem fra træning. jeg manglede nogle basic ting, som jeg ville have hentet inden operationen, så jeg ikke behøver at tænke på det, til den tid. her er hvad jeg kom hjem med:

3 par sokker, til ballerinaer. en rensegel fra manhattan clearface. en lille hårspray fra matas. en lilla læbepomade med kamille fra matas. en dækstift fra max factor. undertøj fra H&M. bikini fra H&M. sæt med øreringe i forskellige farver fra H&M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: