fredag den 11. juni 2010

så er det blevet tid til VM, venner! :D
åh, hvor har jeg dog glædet mig. det bliver rigtig rart, at kunne sidde med ny-opereret ben, og se en masse bold. og så skal Danmark jo spille håndbold på søndag. kval. mod Schweiz. det kan stadig godt irriterer mig, at jeg ikke kunne få kørelejlighed derover, for det var SÅ tæt på, at jeg havde købt en billet. hm. ligenu ligger jeg i et andet billet-dilemma. jeg kan vælge, at give 10 euro for en billet til Hamburgs første kamp. det er den 19. august. modstanderen er de danske mestre, Aab, og den spille i den lille hal. (de har 2) dagen er sådan en fan-dag, hvor der også sker en masse andet. der er bare ikke solgt så mange billetter endnu, og jeg gider ikke tage derned, hvis det bliver sådn en nedern kamp. jeg kunne jo også bare vente, og så give 32 euro for en billet til en kamp i løbet af vinteren, i den store hal. der har jeg set en kamp før, og der er sådan en fed stemning. hm. jeg kan ikke rigtig bestemme mig. for jeg tror ikke, at jeg får overtalt min far til at køre mig derned to gange, det er helt sikkert!

endnu et indlæg om sport. undskyld venner.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: