tirsdag den 14. februar 2012

nanna finch.

jeg har skæve øjne. mit hår er oftest umuligt at arbejde med. jeg har ikke lange øjenvipper, og min næse er stor. jeg er perfektionistisk og egocentreret. jeg er umoden, men også for moden. jeg kan opføre mig som en på 5, men også en på 85.
jeg er opmærksomhedssøgende. jeg klager alt for meget, jeg er doven og kedelig. jeg er grænsesøgende, provokerende og falsk. jeg er ikke rig, ikke fantastisk. jeg tager billeder med min iPhone og får "grumsede" billeder, fordi jeg ikke ejer et spejlrefleks. jeg snakker for meget, og snakker for lidt. jeg er omklamrende og useriøs. og for seriøs. jeg er problematisk og irriterende. jeg er dum og krævende. jeg er sur og træls. jeg er flabet og umulig at blive klog på. jeg er usikker, nervøs og træt. jeg er nærig, stillestående og eftertænksom.
jeg er udfarende, stille og forvirrende.




men, jeg har de mest fantastiske venner. og det er det, der gælder. ikke?

1 kommentar:

  1. åh fedt, at du kan finde så mange ting om dig selv, der er negative. men mon ikke du også er rigtig sød, og har en masse positive ting ved dig? :)

    Jeg håber du vil tjekke min blog ud, også :)
    www.modalemi.blogspot.com

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: