søndag den 4. december 2011

nu er det jul igen.

dear eskimo.
julekalender, julepynt, juletræer, julemusik. er vi ved at være der? ja! er det for meget? nej! jeg elsker julen. elsker elsker elsker. elsker hyggen, elsker, ja. julen! det er den mest hyggelige tid på året. juletræet er hentet, de første pebernødder bagt, julekalenderne i fuld gang, det eneste vi mangler, er faktisk bare sneen. men den kommer. selvfølgelig gør den det! jeg havde en fantastisk aften igår, til tømmermands-julefrokost med min klasse. alle var ret trætte, efter sermo og bytur i fredags, men vi endte da alle med at få en del alkohol indenbords alligevel. billedet er blot for at bevise, at jeg faktisk ikke er helt dårlig i et køkken! læg mærke til de flotte frikadeller.

love. og glædelig jul!

1 kommentar:

  1. Elsker virkelig også julen! Og det er nogle fine deller;)

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: