onsdag den 30. november 2011

3011.




jeg fik en gang at vide, af en pige, at mine smil var blevet falske. hun sagde det ikke, fordi hun ville være flabet, men fordi hun bekymrede sig for mig. hun er min allerbedste ven, på en måde, som ingen andre end måske hende og mig, vil kunne forstå. hun kan se igennem mig, som var mit ydre lavet af glas, og måske har hun ret? måske er mine smil falske for tiden. men det betyder ikke, at jeg ikke smiler. du kan selv få lov at bedømme. her er du hvert fald et par smil - falske eller ej, og så lige et kys. fordi du er som du er.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: