søndag den 30. oktober 2011

hårfarvning.

dear eskimo.
som du ved, så er jeg meget påpasselig med, der sker med mit hår. jeg har før fortalt om, hvor angst jeg altid er, før et frisørbesøg men jeg har helt glemt at fortælle dig om noget, der skete i efterårsferien. episoden involverer en frisør, hårfarve og mit hår. jeg havde besluttet mig for, at få lysnet mit hår mere end jeg plejer. jeg kan fortælle, mit hår altså ikke så lyst, men jeg jeg 3-4 gange om året får lagt tynde lyse striber i den øverste del, så det faktisk bare ligner, at solen har lysnet det. men nu skulle det altså være. ikke overdrevet, men bare mere end normalt. derfor sparede jeg op og fik derefter lavet lyse striber i hele håret. det sjove var, at jeg faktisk ikke var særlig angst, da jeg skulle derned, og at jeg var meget tilfreds, da jeg gik derfra. men så blev det da ellers bare værre og værre. jeg kunne ikke lide det. jeg kunne virkelig virkelig ikke lide det. jeg syntes, at det var meget lyst, og at det slet ikke klædte mig. det er først nu, at jeg rent faktisk er begyndt at vænne mig til det. flere har sagt, at man næsten ikke kan se forskel, hvilket er rart, da det var det, jeg gik efter. men det kan jeg selv! jeg har dog nu, som sagt, vænnet mig til farven, og jeg er faktisk begyndt at synes, at det ser okay ud. farven er blevet vasket nogle gange nu, og mit hår er derfor ikke helt så lyst, som det var i starten, heldigvis. jeg skal passe meget på, at mit hår ikke kommer til at virke gult, da jeg har rigtig mange røde farvepigmenter i mit hår. og i starten var det nærmest, ja. gult.
jeg har ikke rigtig besluttet mig for, om jeg vil beholde denne farve, eller om jeg tænker at det skal være en smule mørkere igen, men nu må vi se. jeg har altid ønsket at være blondt, og nogle gange, så kan man gå rundt og tro, at noget vil klæde én, indtil man får det prøvet. heldigvis, så ligner farven mere og mere min "gamle" farve, så måske bliver jeg glad for det, alligevel. når jeg ser billederne nedenunder, så kan jeg godt forstå, at jeg virkelig ikke kunne lide det, dagene efter farvningen, for det ser da forfærdeligt ud på billede nummer 2!

før farvning.

lige efter farvning. jeg underskylder for det retarderede ansigtsudtryk, men dette var det eneste billede, jeg havde. her kan man virkelig se hvor "gult" og lyst det var. 

farven nu. en smule lysere end det gamle, men helt sikkert mere mørkt og mindre "gult", end det var i starten.
love.

2 kommentarer:

  1. nummer 2 billede... AHAHAHA.. jeg siger det lige igen.. AHAHAH. lol. Men det endelige resultat blev godt!

    SvarSlet
  2. ja, heldigvis! og der må gerne grines. jeg griner selv, hver gang jeg ser billede nummer 2!

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: