fredag den 16. september 2011

1609.

dear eskimo.
føler mig mere død end levende idag, for at være ærlig. min krop råber på alt den søvn, jeg mangler og gør modstand, når jeg nævner weekendens lektier. jeg har kvalme. den der kvalme man får, når man ikke har sovet nok over en længere periode. jeg føler, at jeg kæmper mod en usynlig kraft. som en mur, der bevæger sig tættere og tættere på, og truer med at vælte mig. hvor lang tid, kan jeg blive ved med det her? jeg venter bare på, at der sker noget. et eller andet. negativt, positivt, jeg ved det ikke. bare et eller andet, der ændrer den rytme, jeg er inde i nu. for det holder jeg ikke til meget længere.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: