mandag den 8. august 2011

godmorgen.

dear eskimo.
har du sovet godt?
det har jeg faktisk. selvom sengen virkelig havde slået sine kløer i mig, må jeg op og videre nu, for jeg skal være på arbejdet om et par timer. jeg har sådan en nattøjsdag idag, kan jeg mærke. jeg har bare lyst til at gå rundt i min store mørke t-shirt, uden makeup eller noget. bare se en film, eller kravle langt ned under dynen. desværre er det jo ikke en mulighed idag, men man kan vel ønske, ikke? hm. nå. tøjet kalder, makeuppen og glattejernet kalder, og jeg må hellere adlyde.

love.

1 kommentar:

  1. Jared Padalecki er søøøøød! Ikke så underligt han ikke skulle løbe så længe m din seng. ;) Hvad synes du om første sæson?

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: