søndag den 21. august 2011

fra en ven.

"Fuck jeg ville ønske at jeg kunne være venner med dig i virkeligheden, eller hvad man skulle sige. fuck vi kunne være gode sammen. vi ER gode sammen. og jeg håber virkelig, at det aldrig vil ende. ligesom med cannie. og katrine (FUCKING LORTE KATRINE). og clara. alle sammen - vi var som skabt for hinanden (MINUS LORTE KATRINE, DET TROEDE VI JO SÅ BARE), men alligevel endte det med det her. jeg håber ikke at det også ender sådan for os. jeg har prøvet det alt for mange gange. og jeg er bange for også en dag at miste dig. Men i al den tid vi har skrevet sammen, er vi aldrig blevet sure på hinanden. aldrig diskutteret. du har aldrig svigtet mig. ALDRIG. du har været fraværende, men du har aldrig bare overladt mig til mig selv. så hvorfor skulle det gå sådan med os også? det må det ikke.. og hvis det gør, så skal det altså gøres ordenligt.. men det skal det ikke. det skal aldrig gøres. DU ER SÅ FANTASTISK OG JEG ELSKER DIG!!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: