lørdag den 25. juni 2011

spørg løs! - svar...

har desværre forsømt formspring lidt, her i læseferien, og jeg er derfor kommet op på en ok stor mængde spørgsmål! jeg har udvalgt de vigtigste og mest relevante, ifølge mig selv, men jeg har selvfølgelig svaret på dem alle! hvis du ønsker at se alle svarene og spørgsmålene, kan du bare tjekke min profil på formspring ud!
her kommer de:


Hvad er dit gennemsnit?
- jeg fik mine eksamenspapirer i onsdags, og mit gennemsnit er i år på 10,5. (-:

Har du nogensinde snydt i en prøve?
- har tænkt meget over den her, og det tror jeg faktisk aldrig, jeg har?

Synes du at det er klamt at spise lagkage?
- nej, jeg synes ikke at noget mad er klamt. og især ikke kage! jeg er dog ikke så vild med lagkager, med meget flødeskum. jeg er nemlig ikke sådan helt vildt tosset, med flødeskum i store mængder. jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst drak en kop kakao, med flødeskum? (-:
jeg elsker dig <3
- jeg elsker også dig! (-:

hvad skal "nye indlæg på email" bruges til? hilsen den dumme..
- "nye indlæg på email" er en hjælp til dem, der ikke ønsker at tilmelde sig som fast læser, men stadig ønsker at følge med. hver gang jeg skriver et nyt indlæg, får de besked per e-mail. (-:
du er sød. og du behøver ikke ændre noget. du er den du er og det er lækkert. Hilsen Ida
- hvor er du sød, baby! (-:
Går du med ur? Hvis ja, hvor er det så købt?
- nej, jeg går ikke med ur, men jeg har kig på et fra pandora, lige for tiden. jeg kan bare ikke rigtig bestemme mig for, om jeg er en "ur-type". (-:
 
What kind of music can you just not stand to listen to?
- hardstyle!

hvad synes du om Dr. Phil?
- jeg er sikker på, at dr. phil er meget dygtig, og alt muligt, men jeg ved det ikke.. på en eller anden måde, så synes jeg, han bliver lidt for meget engang imellem? han lever af andres ulykkelige historier, og jeg ved da godt, at han også gør mange gode velgørenheds-ting med de penge, men alligevel..

Hvad var din ynglings børnetime program da du var lille?
jeg har altid set meget postmand per! jeg havde 2 afsnit på video, og det ene af dem, handlede noget med en snestorm, og en klasse der blev væk. det var uhyggeligt. jeg så også meget bjørnen i det blå hus, bamse og kylling. anna og lotte så jeg også hver fredag, og så sendte de på et tidspunkt også noget, der hed "nu det nu", eller sådan noget..
 
Hvilke programmer kan du ikke fordrage?
- jeg slår altid væk, hvis der er sådan noget, "fra skrot til slot" eller "han hun og haven", eller sådan noget. jeg gider heller ikke se sådan nogle ældre krimiserier. nej tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: