lørdag den 18. juni 2011

smil.

dear eskimo.
jeg har alt mulig grund til at smile helt vildt. til at hoppe rundt og være fantastisk glad. jeg har sommerferie nu. jeg er færdig med alle mine eksamner, jeg har fået gode karakterer, jeg har verdens bedste klasse, mine ben har det bedre, jeg kan snart tjene penge igen, jeg har de bedste venner, jeg har så mange ting at smile over.
alligevel, så smiler jeg ikke hele tiden. det gør jeg ikke fordi, at jeg ved, at jeg aldrig mere kommer til at tilbringe en normal skoletime sammen med 10G, dele af mig har det ikke så godt for tiden, jeg er rædselslagen for at skulle sætte mine ben på gymnasiet efter sommerferien, min computer er gået i stykker, jeg aner ikke hvad der skal ske med mig og mine ben nu, jeg føler mig lidt lost.
jeg ville ønske, at jeg smilede hele tiden. jeg ville ønske, at jeg kunne slette alle de negative ting, men det kan jeg bare ikke. heldigvis, så har jeg nogle fantastiske venner. nogle venner, som forstår mig, og elsker mig rigtig højt. alligevel, så har jeg dårlig samvittighed. jeg burde være sammen med dem på stranden., for jeg ved de savner mig. jeg burde være der mere for dem, jeg burde også være der mere for dig, kære eskimo. for jeg elsker dig jo så højt, og jeg vil nødigt skuffe dig. men, lige for tiden, der har jeg bare ikke rigtig noget at sige. noget at fortælle. og jeg mener, at det er bedre at holde mund, så. jeg vil ikke give dig indlæg, uden noget egentlig indhold, for sådan er jeg ikke. jeg vil ikke blogge, blot fordi jeg skal, for sådan er jeg ikke. jeg vil kunne dele ting med dig, som er relevante for mig, og som jeg derfor også mener, er relevante for dig. måske er det fordi, der sker nogle ting i mit liv, som jeg af gode grunde ikke kan fortælle dig om. ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke er klar endnu. jeg håber du forstår. og nu må du endelige ikke tro, at dette er et farvel. for det er det slet ikke, overhovedet ikke! dette er blot en forklaring på, hvorfor der, i denne periode,måske ikke kommer et indlæg hver dag, men kun hveranden. jeg elsker dig stadig rigtig højt, og nu betyder rigtig meget i mit liv!
jeg ønsker, at få mit liste med "ikke-smilende ting" reduceret. jeg kæmper hårdt for det. men nogle af tingene, de vil bare komme helt af sig selv, hen af vejen. jeg vil vente på sommeren. på solskin, på lange nætter med venner, og på efteråret. efteråret, der byder på nye oplevelser. jeg vil vente på fodboldkampe, for første gang i to år, og det vil jeg fortælle dig mere om senere, det kræver nemlig et indlæg for sig selv, synes jeg.
jeg ville egentlig bare sige, at jeg er her stadig! jeg lever, jeg ånder, og jeg smiler ofte. mit mål er at smile mere, smile hver dag, og hele tiden.
jeg håber, at du også smiler tit!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: