søndag den 12. juni 2011

haters, vol.1

dear eskimo.
nu må det her altså snart stoppe! jeg er SÅ sur, irriteret og træt af, at jeg gang på gang skal læse indlæg på andre blogs om, at de har modtaget onde anonyme kommentarer. jeg er så træt af, at jeg skal logge på formspring, og læse onde spørgsmål, sendt til andre, om andre. jeg gider det simplethen ikke mere! siden hvornår er det blevet ok, at chikanere andre mennesker på den måde? hvor er det lige, at det pludselig bliver "ok" at gøre disse ting. jeg forstår, at mobning - for det er jo det, det er!, kan foregå blandt mindre børn. min lillebror går i 5. klasse, og i hans klasse, der er der rigtig meget mobning. ikke at det er ok, for det er det ikke, men i den alder, der skal man forsøge at finde ud af, hvem man er, hvordan man skal opføre sig, og man er måske også ret usikker. man skal helst gøre det som de andre gør, gå i samme tøj, og osv. men sku da ikke når man er ældre? når man er på vores alder?
jeg har intet imod kritik, og jeg har intet mod folk der giver kritik. jeg mener, at hvis man ikke kan tåle at få kritik, så skal man ikke oprette en blog. man vælger selv at lægge sine meninger og tanker ud på nettet, og så skal man også kunne tåle at måtte argumentere for det. der er bare stor forskel på kritik, og de kommentarer, jeg ser, folk modtager rundt omkring.
vi bloggere bruger meget tid på vores blog, ligesom at folkene på formspring bruger meget tid derinde, og jeg mener, at hvis man ikke har noget ordentligt at sige, så skal man holde sig helt væk!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: