onsdag den 4. maj 2011

vand ingen adgang.

dear eskimo.
jeg kom til at tænke på, at du måske undrede dig over, hvordan jeg går i bad. nu, der må mine sår gerne få vand, da de næsten er væk, men før, der var det altså sådan her det foregik. pose med elastik i toppen på benet. (lige under knæet) rundt om elastikkanten måtte jeg bruge malertape, da elastikken ikke lukkede helt tæt. over dette, der lagde jeg et håndklæde. jeg kan fortælle, at jeg pt. bader, siddende på en stol. det er lidt for farligt at stå op. og ja, det gør ondt af tage malertapen af bagefter. jeg tog lige et billede, så i havde lidt nemmere ved at forestille jer det. livet er hårdt!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: