torsdag den 12. maj 2011

tak for spørgsmålene.

What movie can you watch again and again and never get sick of?
- hm. sådan en film som "the day after tomorrow", den er altså fantastisk!

hans lindberg er ikke et palindrom. hvor kedeligt.
- ville det ikke være mere mystisk, hvis "hans lindberg" rent faktisk var et palindrom?? det synes jeg.
hvad sker der med dig og dine venner??
- du tænker sikkert på dette indlæg, ikke? der sker ikke noget mellem os. jeg har det bare lidt svært med, ikke at kunne være en del af så mange ting, lige for tiden, på grund af mine krykker.
 
Synes du at det er irriterende hvis dine venner fortæller dig hvor dejlig du er (for) tit?
- nej, det synes jeg slet ikke! jeg elsker at få at vide, hvor dejlig jeg er. jeg er ikke sådan totalt opmærksomhedskrævende, men du vil sikkert give mig ret i, at det altid er dejligt at få af vide, at man er elsket og savnet!
 
jeg er så ked af det. what to do nanna, what to do?
- træk vejret!

Hvad gør du imod eksamnsangst?
- jeg forsøger at fortælle mig selv, hvad eksamen virkelig er. nemlig blot en prøve. det, man bliver optaget på, er sine årskaraktere, ikke sine eksamenskaraktere. eksamen er blot et tilbud til os, så vi kan øve os, til når vi kommer videre i vores uddannelse, hvor eksamen pludselig tæller.

Hvis du ikke bider i mig, hvad bider du så i, for at du ikke har bidetrang mere?
- frugt, gerne. jeg bider ikke så ofte i mennesker mere, folk bliver tit lidt sure.
 
HJÆLP MIG! JEG VIL IKKE VÆRE SOSU-ASSISTENT
- ok!
1. hvis du er på sosu-uddannelsen, så drop ud!
2. hvis du ikke er begyndt der endnu, så find ud af, om der evt. findes en andet løsning, en anden uddannelse, der passer bedre til dig.
3. hvis det blot er fordi, at du ikke har karaktere til andet, så knokl røven ud af bukserne, og lav en masse lektier, så skal det nok kunne lade sig gøre!

Ser du Gossip Girl? kan du lide Blairs hårbøjler? jeg kan lide hårbøjler. Kan du? ka du ka du ka duuuuu??
- nej, jeg ser ikke gossip girl. hm, altså. jeg kan faktisk godt lide hårbøjler, sådan generelt, og jeg ejer også et par, men jeg går aldrig med dem, for hårbøjler klæder mig ikke.
 
Hvorfor stalker du Hans Lindberg? Hvad er det du adere ved ham?
- jeg er rigtig stor fan af hans lindberg, det er derfor jeg stalker ham lidt (læs: på en sund måde, selvfølgelig. eller...) hans liv, det han har opnået, det er virkelig en stor inspirationskilde for mig, og det får mig til at huske på, at jeg skal kæmpe, for så skal mine drømme nok gå i opfyldelse. ligesom, det i tidernes morgen helt sikkert har været hans drøm, at være blandt de bedste håndboldspillere i verden. og se hvor han er nu.. tysk mester og final four i champions league!

Koster din hest meget? Jeg savner en opskrift på din æblekage. Send den, jeg mener det1
- øhm, jeg husker ikke, at jeg har sagt, at jeg har en hest? :-D men hvis jeg havde en hest, så ville den helt sikkert være vildt dyr! og jeg synes heller ikke, at jeg har snakket om nogen æblekage-opskrift? men jeg kan godt lide æblekage!
 
123. Nanna er et træ. et æbletræ. og jeg vil have den æblekageopskrift
- ok!
1. nej, jeg er ikke et træ. en plante måske, men ikke et træ!
2. den æblekage-opskrift igen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: