onsdag den 11. maj 2011

Jeg er udkørt...

Jeg er færdig. Fuldstændig. Træt af synopsis'er, træt af at være på. Min hjerne, men også min krop er udkørt. Ikke udkørt af at løbe en lang tur, men udkørt af intet at lave. Jeg sover og sover, men alligevel føler jeg, at jeg ikke har sovet i tusinde år. Jeg har vidst bare brug for ferie snart. Og sommer. Jeg har brug for lys, masser af lys. Og masser af smil, latter og motion. Jeg har brug for at leve livet igen, uden krykker, lektier og træthed. Når den tid kommer, sÅ vil jeg tage imod den med åbne arme. Jeg lader forventningen fylde hver eneste lille celle i min krop, også selvom det endnu kun er en fjern drøm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: