onsdag den 25. maj 2011

spørgsmål fra formspring.

så har jeg lige svaret på en omgang spørgsmål fra formspring igen. hvis du har stillet mig et spørgsmål, så kan du højt sandsynlig finde svaret her!
Nu kan jeg ikke sige, at jeg hader din blog, men hvad er meningen/formålet med din blog - du må skam gerne sige, at du hader min blog, det har jeg intet imod! :-)
jeg tænkte faktisk længe over dit spørgsmål. jeg tror, at meningen/formålet med min blog er, at vise andre hvem jeg er. jeg er meget eftertænksom, og dette er en måde, at dele alle mine tanker på. jeg forsøger ikke at have en mode-blog, en blog om min interesse, eller en blog om min hverdag. jeg er bare en forvirret teenager. jeg har altid ønsket, at min blog skulle være lige så kaotisk og forvirrende som min hjerne er engang imellem. jeg håber at det var svar nok på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive til mig igen! (-:


Hvor køber du tøj og tilbehør henne, når du gør det på nettet? :-)
- jeg har et par gange handlet på smartgirl, men ellers, så plejer det at være h&m's online-shop!


dine hemmelighedsfulde blogindlæg og lille forandringsprojekt forvirrer mig, er du godt klar over, hvor længe jeg spekulerede over din din blog i dag? de der citater... ok, mest af alt fordi du skulle se infernal. men.. nu ved jeg ikke hvad jeg skal sige- meeeen ved du hvad? kan godt lide det der med, at kunne komme ind på din blog og læse de der "tænk over livet"-indlæg! :-D nå, farvel du, føler mig ok dum over rent faktisk at skrive det til dig, frem for bare at tænke det. hvor usejt........... :-(
- haha, du er ikke den første der er blevet forvirret! jeg har også selv være sindssygt forvirret, men jeg havde brug for forandring på bloggen, da jeg ikke rigtig følte at den var "mig" mere. og det er vigtigt for mig, at den er det! de citater jeg vælger at dele med jer på bloggen, er citater, jeg har tænkt eller tænker rigtig meget over. så har i jo også mulighed for at tænke lidt over dem. ofte er det faktisk nogle kloge og inspirerende citater, når man lige har vendt dem i hovedet!
jeg er glad for at du godt kan lide det! det er også det, jeg ønsker at opnå med de indlæg. at give folk en anden vinkel på et problem, eller en hændelse.

du er slet ikke dum, jeg bliver altid glad når du skriver til mig! :-)

Hvad synes du om "de unge mødre"`?
- jeg gik faktisk i klasse med en, i folkeskolen, der vidst blev tilbudt at være med, da hun blev gravid mens vi gik i 9. klasse. men hun takkede nej!
jeg mener, at det er op til personerne selv, om de ønsker at medvirke i dette program, men det er ikke et program jeg selv støtter, da jeg ikke mener, at det gør noget godt for nogle af deltagerne. de bliver ofte udstillet helt forkert, hvilket vidst også var en af grundene til, at min tidligere klassekammerat ikke ville deltage
Jeg synes at du skulle lave et blog indlæg om en æblekageopskrift, og så lave den imens du tog billeder, og så og så. jeg vil have en æblekageopskiftsblog. eller bare en æblekageopskriftindlæg. er det ok??????
- ok, hvem det så end er, så stopper personen åbenbart ikke med den æblekage.. men jeg er heldigvis meget sød, så ja, vi kan godt aftale, at jeg en dag bager en æblekage, og skriver lidt om den! ;-)
Kan du godt lide navnet Alberte?
- det er da et fint navn, men det var ikke et navn jeg selv ville vælge til mit barn. :-)
Hvis du skulle gifte dig med en kvinde, hvilken kvinde skulle det så være?
- haha, sjovt spørgsmål! :-D
hm. jeg synes, at katy perry er rigtig køn, men hvis skulle vælge en kendt, så ville jeg nok hellere vælge gwen Sstefani. hun er køn, og også ret sej!
hvis jeg skulle vælge en "ikke-kendt" så skulle det være katrine!
Har du brune øjne, eller brune øjne? Hilsen hende der synes du har brune øjne.
- de er ikke brune, og har aldrig været brune! (-;
 
 
love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: