søndag den 22. maj 2011

parken - min mening.


dear eskimo.
hvis i har fuldt med på bloggen, og i nyhederne det sidste stykke tid, så ved i, at den anden dm-finale mellem bsv og agk skulle afholdes i parken. min far, en veninde og jeg havde besluttet at tage hele vejen fra lille fredericia til store københavn, for at se kampen. hele eventet var blevet omtalt rigtig meget, og jeg havde glædet mig til at være en del af det, i flere dage..
jeg havde forventet mig meget af kasi og co., og havde håbet på noget i retning af, hvordan det er at se håndbold i hamburg. men nej.. i får lige en liste med mangler og fejl:
1. storskærmene var for små, og det der blev vist, var det samme, som man kunne se i fjernsynet.
2. der var intet ur, hvilket var en KÆMPE fejl fra kasi's side. det ødelagde virkelig en stor del af oplevelsen, når man skulle bruge tid på at gætte sig frem til, hvad der nu stod, hvor lang tid der var tilbage, og om der var nogen der spillede i undertal.
3. der var for langt til banen. de der hvide åbne pladser nede på jorden var simpelthen for store, især når ikke alle havde adgang til gulvet.
4. parken er simpelthen for stor. man kunne stort set ikke høre de andre på den anden side, og man følte ikke den der intimitet, man normalt føler når man er til en håndboldkamp. man følte nærmest, at man sad og klappede alene.
5. der foregik en masse nede omkring banen, men det var ikke alle, der havde adgang til disse pladser.
6. der var en masse fyrværkeri osv, men da det ikke var mørkt i arenaen, fik man ikke så meget ud af det.
7. musikken var enten vildt høj, eller en mangelvare. når der ingen musik var, var der underligt stille, fordi man ikke kunne høre de andre.
8. det var UMULIGT at komme derud, samt derfra. busserne derud var fyldte, og der var ingen ekstra-busser sat ind. vi måtte vente over en time på at komme med en bus til banegården efter kampen, og trafikken var kaos.
9. der blev sunget nationalsang, hvilket blot var akavet, da det jo normalt ikke er noget man gør til klubkampe. joey moe skulle synge for, hvilket ikke var nogen fantastisk musikalsk oplevelse OVERHOVEDET! samtidig måtte vi høre på en forholdsvis ukendt mand, synge flade popnumre OM agk, før kampen.
10. det var SÅ varmt!
jeg vil sige, at det alt i alt var en ok oplevelse. jeg har ikke fortrudt at jeg tog derover, og det er da lidt fedt at kunne sige, at jeg har været en del af det, men det er helt sikkert ikke noget, jeg har lyst til at gøre igen! kasi-jesper skal, istedet for at gentage "succes'en" hellere bruge nogle af alle sine penge på at bygge en kæmpe multi-arena i hovedstaden. og jeg håber ikke, at ehf måske har tænkt sig at bruge parken til fremtidige internationale events, som champions league-finaler, eller em/vm/ol finaler.
kom igen, kasi-jesper!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: