fredag den 20. maj 2011

endnu et citat fra det fantastiske menneske.

"Du har *********, men du er ikke sindssyg (sorry *******). Du tager dig sammen og kæmper, men du kan ogå godt lade dig hville i et **** ***. Du er kærlig, men ikke klæbende. Du er bare midt i mellem med alting, på en rigtig behagelig måde.

Du er sådan et menneske jeg kan holde ud, fordi du hverken overtrumfer mig med dine massive holdninger, men samtidig ikke er bange for at stå inde for hvad du mener. "

eskimoer, jeg er ked af, at jeg måtte holde nogle af ordene hemmelige for jer, men sådan er det lige nu. en dag, så er det ikke nødvendigt mere, det lover jeg jer!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: